Follow | Dashboard
Blossom
No title -.-
Tuesday 10 April 2012 | 10:02 | 0 comments
Cool,Disney,Mikey mouse,Photography,Shoes,Sweet - inspiring picture on PicShip.com
/Assalammualaikum\ Bigggggg Hi :-) So what's up?Finee okey me too. Sokeyyy cakap sorang-sorang lol maybe dalam 3 hari kot tak update blog -.- Seriouslyyyyyyy malaaaaammmm nih bosaaaaaaaaannnnnnn sangat!Damn Arghhhhhh! Macam nak lepaskan geram jee dekat blog nih -..- Esokk cuti trolololo ;3 Kalau bosan jugak.Hmmm hm hmm tak tahu ah nak cakap ape -.- Hopefully esok ayah aku ajak jalan ^^v Lols... Itu lah caraa aku untuk menghilangkan bosan :p lalala (Y) Kamu kesahh?Oh saya terlebih kesah k sayang :p lmao. Act takde cerita pape pun tuh lah pasal jarang update tapi tak lah sejarang dulu kan? sebulan berapa kali jee update.Hewhew :-* Nih punyaaa malam banyak bosann.Ramai yang onlinee cause esok cuti sekolah.Khamis sekolah balik,Alahaaai cikgu baik bagi straight cuti je terus -,- Biasaaa lah nih student life :D Terfikir masa depan.Tak lama lagi ujian pertengahan tahun fehhh -..- Ujiaaannn aku kali nih boleh di categorikan teruk..Hmmmm k :'/ Esok rabu sukan dekat sekolah baru jee nak pakai tudung baru tapi cuti.Hahaha :D Sokeyy nvm..lewlsss.Dah tengah malam nih guysss.Sorryy aku melalut sikit kali nih lari topik..Haha k :p 


Ee, ada cikgu dekat sekolah aku maluuuu tauuuu.Then nak mari semua pelajar.Otak ah -.- Esokkk cuti!Masing-masing jadi burung hantu.Kbyeee good night :) Sleeps well :-*

Labels: , ,