Follow | Dashboard
Blossom
Hello Ramadhan :)
Friday 20 July 2012 | 10:16 | 0 comments

Profile Pictures on we heart it / visual bookmark #12864905
/Assalammualaikum\Hai korang :) Yeayyyyyyy! Bulan ramadhan is coming already.Tak sabar k nak sambut :pp Esok dah puasa hari nih tk nak tidur sampai sahur.Hahah :D So,before that aku nak mintak maaf if ada buat korang atau sesiapa pun yg pernah sakit hati or what dengan aku k? :') Aku mintak maaf sesangat :) Lagipun kita manusia biasa memang tk lari dari kesilapan......Aku harap ramadan kali ni penuh berkat dan puasaku diterima.Amin ya rabbalalamin :) And aku pun mengharap nak puasa penuh bulan puasa tahun nih.But semua wanita tak lari dari abc ni.Ekeke :p Bagi yg dah bergelar dewasa je lah k ? ;-) Bila puasa niat itu wajibkan?Yeah dah baca tadi :) Korang jgn lupa plk baca kang tk diterima.Susah di buatnya.Hewhew :> 
K sekarang nih aku nk tukar topik kejap.Tadi petang otw balik rumah kesian member aku sorang ni kena baling tepung,air dgn telur.But baling telur pun tk kena -.- Apalah diorang ni :pp Seriesly kesian gila kat dia.Sebab teruk oh dia kena.Tak sanggup eden xD Haha.Act birthday dia ahad nih :) Tapi memandangkan dah puasa kan kan?So mempercepatkan sikit.Hihi :) K cukup dah utk kali ni.Bye.Assalammualaikum.Last 
word Selamat Menyambut Bulan Ramadan !! 
Mengharap padi dalam lesung,Yang ada cuma rumpun jerami,
Harapan hati bertatap langsung, Cuma terlayang di hati ini,
Sebelum cahaya padam,Sebelum hidup berakhir,Sebelum pintu taubat tertutup,
Sebelum ramadhan datang, Saya mohon maaf zahir dan batin :")

Labels: ,